loading...
تی ایکس دانلود
سینا حسنی بازدید : 473 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

در بازی Injustice Gods Among Us شما باید با بی عدالتی ها مبارزه کنید و تمامی دشمنانی را مانع عدالت شما می شوند را از بین ببرید، در بازی بی عدالتی خدایان شما در نتش های گوناگون مانند بتمن، سایبورگ، سوپرمن، زن واندرز، فانوس سبز و غیره برای شکست دادن دشمن ظاهر می شوید، در این بازی دشمنان شما همانند هیولاهای غول پیکر و شیاطین خطرناک هستند و شما باید با حرکات تاکتیکی و سلاح های قدرتمند خود آنها را شکست دهید، بازی بی عدالتی خدایان با کیفیت HD و گرافیکی (بیشتر…)

مدیریت بازدید : 459 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

http://up-is.ir/s7/1385036696311.jpg

 

by Emad on Oct 16Rating: 5.0دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبابازی Need for Speed Rivals توسط شرکت Ghost Games طراحی و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود.

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و در حال ساخت است و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

مدیریت بازدید : 512 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

بازی دروازه ستارگان یک بازی ماجراجویی و اکشن می باشد، بازی دروازه ستارگان از بازیگران واقعی استفاده شده است، در این بازی شما باید از طریق دروازه ستارگان دنیای جدید را کشف کنید و تمامی دشمنان را با استفاد ه از اسلحه های بسیار حرفه ای و کلاسیک از بین ببرید و برای زنده ماندن با آنها مبارزه کنید، بازی دروازه ستارگان با محیط خیره کننده سه بعدی و گرافیک بی نظیر طراحی شده است، امروز ما قسمت اول و دوم این بازی را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، بازی دروازه (بیشتر…)

 

مدیریت بازدید : 205 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 


مدیریت بازدید : 205 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)


نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید

مدیریت بازدید : 272 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)


بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.
 

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به تی ایکس دانلود خوش آمدید شما می توانید نرم افزار بازی و... دانلود کنید فقط کافیست به لینک دانلود بروید تا دانلود شود این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید با تشکر ازهمه مدیریت:علیرضاقاسمی گودرزی با تبادل لینک بنر و تبلیغات در اینجا موافقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 845
  • بازدید ماه : 2,303
  • بازدید سال : 16,048
  • بازدید کلی : 109,206