loading...
تی ایکس دانلود
مدیریت بازدید : 374 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (6)

 

فروش ویژه ساعت LED دیزل - Diesel

 

 

ساعت LED دیزل ارائه ای مدرن و بی نظیر از کمپانی محبوب دیزل. نهایت زیبایی و ظرافت در کنار کیفیتی استثنایی و ماندگار. با بسته بندی اورجینال و شکیل برای اولین بار در ایران همراه با یک سال گارانتی تعویض.
ساعت LED دیزل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب دیزل می باشد. این ساعت که با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به سایر ساعت های موجود در بازار عرضه شده است در مدت زمان بسیار کوتاه توانست رکورد فروش بی نظیری را در دنیا رقم بزند. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما دکمه آن را فشار دهید ساعت و تقویم برای شما نمایش داده خواهند شد. به جرات می توان گفت این ساعت یکی از شیک ترین ساعت های عرضه شده تا کنون می باشد که در کنار ظرافت و زیبایی خیره کننده آن از کیفیت بی نظیر آن هم نباید گذشت. ساعت LED دیزل در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 39000 تومان

 

مدیریت بازدید : 311 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (8)

 

با عضویت از جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آهنگ ها خبردار شوید

تاریخ شروع به کار :دوشنبه1392/4/24

تی ایکس دانلود

خبر بازدید کننده های عزیز: ادرس جدید ما www.txdownload.tk خبر
 
بازدید کنند گان عزیز لطفا پس از بازدید خود به ما نظر دهید تا ما هم بتوانیم مشکلات سایت را برطرف کنیم
مدیریت بازدید : 341 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا \"Survival Arena Mode\" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

http://up-is.ir/s8/1385623961981.jpg

مدیریت بازدید : 461 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

http://up-is.ir/s7/1385036696311.jpg

 

by Emad on Oct 16Rating: 5.0دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبابازی Need for Speed Rivals توسط شرکت Ghost Games طراحی و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود.

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و در حال ساخت است و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

مدیریت بازدید : 513 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

بازی دروازه ستارگان یک بازی ماجراجویی و اکشن می باشد، بازی دروازه ستارگان از بازیگران واقعی استفاده شده است، در این بازی شما باید از طریق دروازه ستارگان دنیای جدید را کشف کنید و تمامی دشمنان را با استفاد ه از اسلحه های بسیار حرفه ای و کلاسیک از بین ببرید و برای زنده ماندن با آنها مبارزه کنید، بازی دروازه ستارگان با محیط خیره کننده سه بعدی و گرافیک بی نظیر طراحی شده است، امروز ما قسمت اول و دوم این بازی را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، بازی دروازه (بیشتر…)

 

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
به تی ایکس دانلود خوش آمدید شما می توانید نرم افزار بازی و... دانلود کنید فقط کافیست به لینک دانلود بروید تا دانلود شود این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید با تشکر ازهمه مدیریت:علیرضاقاسمی گودرزی با تبادل لینک بنر و تبلیغات در اینجا موافقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 2,436
  • بازدید سال : 16,181
  • بازدید کلی : 109,339