loading...
تی ایکس دانلود
مدیریت بازدید : 309 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (8)

 

با عضویت از جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آهنگ ها خبردار شوید

تاریخ شروع به کار :دوشنبه1392/4/24

تی ایکس دانلود

خبر بازدید کننده های عزیز: ادرس جدید ما www.txdownload.tk خبر
 
بازدید کنند گان عزیز لطفا پس از بازدید خود به ما نظر دهید تا ما هم بتوانیم مشکلات سایت را برطرف کنیم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/12 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

باشه شمارتو بده بهت اس بدم
پاسخ : داداش من نمیتونم که شمارهبدم تو عمومی تو شماره بدهه تماس میگیریم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/12 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک سایت دانلود دارم نویسندش میشی؟چقدر میگیری؟تازه شما یکی از دوستای دوستم هستی تورو باقر معرفی کرده به من
پاسخ : با سلام من باقر به یاد نمیارم بعد برای قیمت هم باید گفتگو کنیم

این نظر توسط MAHSA-BANNER در تاریخ 1392/09/07 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من از گروه طراحی مهسا بنر آمدم
بله ساخت قالب بلدم
پاسخ : خیلی ممنونم

این نظر توسط مسعودتیموری در تاریخ 1392/08/22 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

سلام شماره تو بده
پاسخ : برای چی داداش؟؟؟

این نظر توسط commander در تاریخ 1392/08/21 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

سلام داوش مارو پاپ كن ديگه عامو نا سلومتي سايتت واسه چت روم ماس داوش مارو پاپ كن بزار بيشتر به همكاري برسيم قرارمون يادت رفته ها زبل تا امشب پاپ كن
پاسخ : داداش همین الان پاپ آپ رو گذاشتم خوبه؟ شما هم بذار




این نظر توسط محب در تاریخ 1392/08/15 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

سلام اگر خواستی قالبتو مثل وبلاگ خودم زیبا کنم و رایگان هم اینکارو انجام میدم خبرم کن یادت باشه برای شلوغ شدن وبلاگت اولین شرط خشگل بودنش هست برای اینکه من بتونم قالبتو زیبا کنم باید اینکار ها رو انجام بدی تا بیام زیباش کنم
اول یه نویسنده باید بسازی که کارش ویرایش قالب باشه اسمش
000
رمزش112233
و+نام کاربری خودت همونی که میزنیش میایی تو مدیریت وبلاگت موفق باشید ...
پاسخ : سلام عرض شد
ببخشید ما خودمون طراح داریم
و نمیشه که هر کس بشه نویسنده
با تشکر مدیریت سایت

این نظر توسط بزرگترین مرجع تخصصی مسنجرها در تاریخ 1392/07/26 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
ما شما را لینک کردیم
http://redevilnimbuzz.rozblog.com/page/linkbox
لینک ما در سایت شما یافت نشد بررسی کنید ممنون میشیم
اگر از گفتگوی خصوصی میخواید استفاده کنید میتونید از نظر خصوصی در وبسایت استفاده کنید
امیدوارم موفق باشید
اگر از تبادل بنر نیز راضی هستید بما خبر بدید
باتشکر
پاسخ : چک شد ما شما را لینک کردی و با تبادل بنر هم موافقیم

این نظر توسط arash در تاریخ 1392/07/24 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
اینجور از سایت پیداس سایت جالب و پر محتوایی دارید
اگر مایل بودید به سایت ما بیایید و با هم تبادل بنر داشته باشیم
منتظر جواب شما هستیم
موفق باشید
redevilnimbuzz.tk
پاسخ : سلام دوست عزیز چرا که نه تبادل میکنیم
ممنونم از نظر لطفا شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به تی ایکس دانلود خوش آمدید شما می توانید نرم افزار بازی و... دانلود کنید فقط کافیست به لینک دانلود بروید تا دانلود شود این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید با تشکر ازهمه مدیریت:علیرضاقاسمی گودرزی با تبادل لینک بنر و تبلیغات در اینجا موافقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 848
  • بازدید ماه : 2,306
  • بازدید سال : 16,051
  • بازدید کلی : 109,209