loading...
تی ایکس دانلود
سینا حسنی بازدید : 442 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

 

 

 
سینا حسنی بازدید : 270 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

Uniblue PowerSuite نرم افزار بهینه سازی قدرتمند می باشد که دارای ابزاریی جهت افزایش سرعت ویندوز،پاکسازی رجیستری و هارد دیسک و به روزرسانی درایورهای سخت افزاری می باشد. این نرم افزار میتواند با اسکن ویندوز نسبت به یافتن مشکلات موجود اقدام کند و آنها را رفع نماید. باتوجه به دارا بودن بخش بهینه سازی رجیستری جهت یکپارچه سازی و پاکسازی رجیستری میتواند مشکلات مربوط به رجیستری را مرتفع نماید تا در نتیجه سرعت ویندوز افزایش یابد. با بهینه سازی پردازنده سی پی یو و حافظم ram میتواند سرعت سیستم را افزایش دهد که این بخش کاملاً اتوماتیک عمل خواهد کرد. همچنین با یافتن مشکلاتی باعث کاهش سرعت ویندوز شدند میتواند مشکلات کاهش سرعت ویندوز را حل نماید. با مدیریت بخش استارت آپ ویندوز و غیرفعال کردن فرایندهای غیرضروری و نرم افزاری بیهوده سرعت بالا آمدن ویندوز را افزایش خواهد داد. با یافتن و پاکسازی فایل های تکراری و مشابه به هم به کاهش فضای اشغال شده هارد دیسک کمک میکند و با داشتن بخش یافتن فایل های هرزه و بیهوده junk به پاکسازی هارد دیسک اقدام می کند و با توانایی یکپارچه سازی هارد دیسک به دسترسی سریعتر و افزایش سرعت هارد دیسک مبادرت می ورزد. همچنین این نرم افزار میتواند با یافتن آپدیت های جدید برای درایورهای سخت افزاری به روزرسانی آنها اقدام کند تا ضمن افزایش بهره وری بهتر قطعات به افزایش سرعت سیستم نیز کمک نماید.

 

مدیریت بازدید : 279 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (1)

 

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

http://www.uplooder.net/img/image/54/41fd3fc26bd88b66e5645db6ab40545f/IDM.jpg

مدیریت بازدید : 274 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

 http://www.uplooder.net/img/image/3/207b36d70b47b8f7f42380bdfbd84725/Foxit-PhantomPDF.jpg

سینا حسنی بازدید : 238 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

 

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 [ پخش اختصاصی از  txdownload ]

https://rozup.ir/up/karvfanavari-2013-14/PowerDirector-Ultra-v11.jpg

PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

مدیریت بازدید : 350 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

BlazeVideo SmartShow نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 [ پخش اختصاصی از  txdownload ]

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به تی ایکس دانلود خوش آمدید شما می توانید نرم افزار بازی و... دانلود کنید فقط کافیست به لینک دانلود بروید تا دانلود شود این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید با تشکر ازهمه مدیریت:علیرضاقاسمی گودرزی با تبادل لینک بنر و تبلیغات در اینجا موافقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 2,318
  • بازدید سال : 16,063
  • بازدید کلی : 109,221